ҚАЗІРГІ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ДЕҢГЕЙІН АНЫҚТАУ: ТӘСІЛДЕР, ӘДІСТЕР, ТАЛҚЫЛАУ
Анотація
Заманауи білім беруді модернизациялау аясында мұғалімдердің құзыреттілігін қалыптастыру, олардың даму деңгейін бағалаумен және бар кемшіліктерді жоюмен қатар, бүгінгі күннің басты талаптарының бірі болып саналады. Бұл мақалада мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамыту мәселелері қарастырылып, оның қалыптасу деңгейін анықтау әдістері ұсынылған. Қазіргі уақытта кәсіби құзыреттіліктің даму деңгейін және олардың эволюциясын бағалау әдістерінің өзектілігі талқыланады. Бұл әдістерді қолдану айтарлықтай нәтиже бере алатындықтан, олар мұндай жұмысты одан әрі дамытуға, процесті жеделдетуге және қолдауға негіз болады, бұл уақыттың талабы да, қажеттілігі де болып табылады. Білім беру саласындағы зерттеушілердің зерттеулеріне сүйене отырып, авторлар келесі бағыттар бойынша білім беру қызметін тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін мұғалімдердің негізгі құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейін бағалауды ұсынады: мұғалімнің жеке қасиеттері; оқу іс-әрекетінің міндеттері мен мақсаттарын қоя білу; оқу іс-әрекетін ынталандыру; ақпараттық құзыреттілік; педагогикада білім беру іс-әрекетінің бағдарламаларын әзірлеу және шешім қабылдау; және оқу іс-әрекетін ұйымдастырудағы құзыреттілік. Әрбір аймақ қысқаша сипатталады. Бұл тәсіл профессорлық-оқытушылық құрам қызметінің проблемалық аспектілерін анықтауға, жаңа әдістерді, бағдарламаларды, оларды қолдануды әзірлеуге алғышарттар жасауға көмектеседі.