ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕРДІҢ РОЛІ

  • Эльмира Кеңесбекова 87079826856
Ключові слова: педагогикалық зерттеу; өлшем; математикалық әдіс; эксперимент; химия; бағдарламаланған оқыту; Вилкоксон Т-өлшемі; тест; гипотеза; статистика.

Анотація

Кез келген ғылым математиканы пайдаланған кезде нағыз ғылымға айналады деген пікір бар. Бұл пайымдаудың тиянақтылығымен келіспеуге болады, бірақ статистикалық материалды қамтитын зерттеулерде математиканы қолдану өте пайдалы екені іс жүзінде анық. Математикалық әдістер эксперимент нәтижелерін жоспарлауда және қорытындылауда маңызды рөл атқарады. Осы әдіс арқылы таңдамалардың көрсеткіштерін өлшеу нәтижелері бойынша зерттелетін объектілер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтардың сенімділік дәрежесін анықтауға мүмкіндік береді. Күрделі психологиялық және педагогикалық процестер мен жүйелерді зерттеудің математикалық әдістері ықтималдықтар теориясының, математикалық статистиканың, ақпарат және байланыс теориясының, операциялар мен бағдарламалауды зерттеу теориясының, есептеу және модельдеу техникасының заманауи дамуына негізделген. Педагогикалық зерттеудің бұл әдісі педагогиканың кең перспективаларын ашады. Оларды зерттеу қажет, өйткені олар эксперимент нәтижелерін бағалауға көмектеседі, теориялық жалпылауға негіз береді және қорытындылардың сенімділігін арттырады.

Бұл мақалада педагогикалық зерттеулердегі тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың нәтижелерін сенімді бағалау үшін математикалық әдістерді қолдану қажеттілігі қарастырылды. Педагогикалық зерттеуде қолданылатын әдістердің тиімділік көрсеткіштері анықталды және негізделді, олар өз кезегінде әр компонент үшін критерийлер кешенімен сипатталды; педагогикалық зерттеудің құрылымдық талдауы негізінде құрылған теориялық модель түрінде ұсынылған математика мен педагогиканың негізгі байланыстары ашылды.

Опубліковано
2023-03-25
Бөлім
Педагогика