ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТАРДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

  • Raisa Nurlanova ЗКУ
Ключові слова: пәнаралық байланыстар, функционалдық аспектілер, оқу-танымдық іс-әрекет, әдістемелік база, оқшауланған білім, ғылыми дүниетаным, ғылыми білім жүйесі, бағдарламалық материал, сыртқы танымдық іс – әрекет, объективті көрініс.

Анотація

Мақала жалпы білім беретін мектепте химия сабақтарында пәнаралық байланысты жүзеге асырудың өзекті мәселелерін қарастыруға арналған. Оқушылардың оқу теорияларын, тұжырымдамалары мен идеяларын игеруі үшін мектеп пәндерінің оқу бағдарламаларында пәнаралық байланыстарды көрсету мәселелері қарастырылды. Пәнаралық байланыстар көбінесе оқушылардың теориялық материалдарды (теориялар, заңдар, ұғымдар, фактілер, ғылыми әдістер) игеруі, дағдыларды игеру (зияткерлік және жалпы білім беру), экономикалық мәселелермен танысу және т. б. нәтижесінде пайда болады. Оқыту іс-әрекетінде, оқушылардың оқу және танымдық іс-әрекеті процесі аспектілерді (білім беру, тәрбиелеу, дамыту) және пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру бойынша мысалдары ұсынылған. Басқа пәндер мен химияның пәнаралық байланысы және олардың қазіргі мектептегі пәндерді оқытуда жүзеге асырылуы қарастырылады.

Оқытудағы пәнаралық байланыстар тәрбие мен оқытудың кешенді тәсілін көрсетеді, білім беру мазмұнының негізгі элементтерін де, оқу пәндері арасындағы өзара байланысты да ажыратуға мүмкіндік береді.

Опубліковано
2022-06-25
Бөлім
Педагогика