Ал, де, мәселен, өз, демек МАХАМБЕТ БАБА МІНЕЗДІ РИТОР-ПЕДАГОГ ТҰЛҒАСЫ

МАХАМБЕТ БАБА МІНЕЗДІ РИТОР ТҰЛҒА

  • Abat Kdirshaev М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
Ключові слова: Ритор-педагог, ұлттық болмыс, шешен сөйлеу мәдениеті, ұлттық құндылық, тұлға, халықтық дәстүр, шешендік өнер, шешендік импровизация, шешендіктану, ұстаз, эрудиция, рецептивтік, этикет, эстетика.

Анотація

Мақалада Махамбет баба мінезді ритор-педагог тұлғасы кең көлемде таразылана тарқатылады. Махамбет бабамыз алғаш рет Ұлтымыздың ұлы ұстазы тұрғысында айқындалып, ақын тұлғасы ұлт намыс, тәуелсіз еліміздің педагог қайраткері бейнесінде айшықталады. Сондай-ақ, мақалада ұстаздық мамандықтың күллі ұрпақ тәрбиесіндегі патриот тұлғаны баулу мәдениеті сараланады. Бүгінгі ритор-мұғалімнің шешендік этикасы, шешендік шеберлігі, шешендік эрудициясы, шешендік импровизациясы сипатталады. Ритор-педагогке тән педагогикалық қабілеттіліктің сапынан ұйымдастырушылық, дидактикалық, рецептивтік, коммуникативтік, зерттеушілік, ғылыми-танымдық ерекшеліктері талданады. Нәтижеде шешендік сөзбен жүзеге асырылатын әрі сөзбен барша жетістіктерге жеткізетін өнер саласы екені түйінделіп, Махамбет баба мінезді ритор-педагог тұлғасының моделі ұсынылады.  

Опубліковано
2024-03-25
Бөлім
Филология