РАЗРАБОТКА ИНСТРУМЕНТОВ ШКОЛЬНОЙ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ДИАГНОСТИКИ ДЛЯ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. ИССЛЕДОВАНИЕ В ДЕЙСТВИИ

  • Светлана Баюканская Западно-Казахстанский университет им. М.Утемисова
Ключові слова: инклюзивті білім беру, мектеп диагностикасы, функционалдық диагностика, функционалдық бағалау, диагностикалық құзыреттілік, іс-әрекеттегі зерттеу

Анотація

Аннотация. Мақалада инклюзивті білім беру моделін жүзеге асыратын білім беру жүйесінде пайдалану үшін Польшадағы мектептің функционалды диагностикасы/бағалау моделі мен құралдарын құру процесі көрсетілген. Инклюзивті білім барлығына жоғары сапалы білім ретінде түсініледі және осылайша сапаны қамтамасыз етуге бағытталған қызметті қажет етеді. Бұл, мысалы, мұғалімдерді жаңа құзыреттермен және диагностикалық құралдармен жабдықтауды білдіреді. Сипатталған модель ХФК функционалды классификациясына негізделген (ДДСҰ/WHO 2001, 2009). Авторлар аяқталған жоба туралы хабардар етіп қана қоймайды, сонымен қатар оның кезеңдерін Левин тұжырымдамасына сәйкес жаңа міндеттер мен мүмкіндіктермен зерттеу спиралының элементтері ретінде талдайды. Талданатын қызмет спиралының мұндай элементі поляк ғылыми серіктесінің тәжірибесін пайдалана отырып, әзірленген құралдарды бейімдеудің бірлескен қазақстандық-поляк жобасы идеясының пайда болуы болып табылады. Бұл білім беру мақсатында функционалды диагностикалық құралдарды құрудың жалықтыратын және ұзақ процесін қысқартуға мүмкіндік береді, бірақ үшінші тарап жүйелік шешімдерін сынау және бейімдеу қажеттілігін жоймайды.

Жарияланды:
2024-06-25
Бөлім
Педагогика