ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ МОТИВАЦИЯНЫҢ РӨЛІ ЖӘНЕ ОНЫ ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП ӘДІСІ АРҚЫЛЫ АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ

  • Madina Amirhanova WKU
  • Галия Кисметова Западно Казахстанский университет имени М.Утемиссова
Ключові слова: Кілт сөздер: мотивация, төңкерілген сынып, сынып алдындағы дайындық, ішкі оқу қызметі, оқушылардың қатысуы, сыни ойлау, конструктивизм, бірлескен қызмет.

Анотація

Аннотация: Бұл мақалада 8-сынып оқушыларының ағылшын тілін оқытудағы оқушылардың мотивация рөлінің теориялық негіздері қарастырылады. Мотивация шет тілдерін оқытуда танымал бола бастады. Осылайша, оқытушылар бұл модельді тәжірибеге енгізуде әртүрлі қиындықтарға тап болады - сыныптағы және одан тыс уақыттағы уақытты басқару тәсілін негіздеуден бастап оқу процесіне әсерін бағалауға дейін. Бұл мақала төңкерілген сынып әдісін және мотивацияны қолдайтын кейбір негізгі теорияларды қарастырады және осы негізгі теорияларды мотивацияның негізгі аспектілерінде тәжірибеге енгізеді: сабаққа дейінгі дайындық, сынып алды жұмыстар, сыныптан тыс жұмыстар және оқушылардың үлгерімін бағалау. Авторлар сыныптағы мотивациялық оқыту моделінің академиялық жетістіктерге әсерін талдауға және оқушылардың оқу нәтижелерін жақсарту үшін оның әлеуетті артықшылықтарын зерттеуге тырысады. Зерттеу конструктивизм мен белсенді оқытудың теориялық негіздеріне негізделген.

Жарияланды:
2024-09-25
Бөлім
Педагогика