АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ЖАРНАМАЛЫҚ МӘТІНДЕРДЕГІ ГЕНДЕРЛІК ТҮСІНІГІ
Анотація
Аңдатпа. Бұл мақалада ерлер мен әйелдер аудиториясына бағытталған журналдардағы жарнамалық мәтіндер талданады. Зерттеу гендерлік бағдарланған жарнамалық мәтіндердегі ерекше лингвистикалық ерекшеліктерді, соның ішінде аббревиатураларды, ауызекі лексиканы және әртүрлі жынысты аудиторияға әсер етуге бағытталған әртүрлі синтаксистік құрылымдарды (баяндау, леп және сұрақ қою) қолдануды анықтады. Жыныстар арасындағы тілдік айырмашылықтарды мойындай отырып, жарнама берушілер мақсатты аудиторияға әсерін күшейте алады. Зерттеу қазіргі гендерлік лингвистика жарнамалық стратегияларды анықтайды деген қорытындыға келеді: ерлер жарнамасы күш пен талапшылдықты, ал әйелдер жарнамасы ашықтық пен эмоционалды байланысты көрсетеді. Бұл зерттеу тиімді жарнамалық мәтіндерді әзірлеу кезінде сөйлеу мінез-құлқындағы гендерлік айырмашылықтарды ескерудің маңыздылығын көрсетеді.