ЖАЗУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ӘЗІРЛЕУ КЕЗІНДЕ ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ СКАФФОЛДИНГ ТӘСІЛДІ ҚОЛДАНУҒА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ

  • Бимаганбетова А.К., Акешова Н.М. международный казахско-турецкий университет
Ключові слова: Кілт сөздер: Скаффолдинг, жазу стратегиялары, тәсіл, EFL үйренушілер, әртүрлі мақсаттар, әдістер, тәсілдер, нақты нәтижелер.

Анотація

Андатпа. Ағылшын тілі-қазіргі кезде кеңінен қолданылатын тілдердің бірі. Миллиондаған адамдар мұны әртүрлі мақсаттарда үйренуге тырысады. Шет тілдерін оқыту мен үйренуде көптеген әдістер, тәсілдер мен әдістер бар. Олардың әрқайсысының өзіндік артықшылықтары бар, ең бастысы, шет тілін үйренушілер тілді оңай және еш қиындықсыз үйренеді. Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің 39 студенті жазу стратегиясын әзірлеу кезінде EFL оқушыларының Scaffolding тәсіліне қатынасын зерттеуге қатысты. Сандық әдіс қолданылды; сауалнама екі курс арасында жүргізілді. Mann Whitney U-test критерийі екі тәуелсіз айнымалылар арасындағы айырмашылықтарды есептеу үшін қолданылады. Сипаттамалық талдаудың нақты нәтижелеріне сәйкес, студенттері "Скаффолдинг " тәсіліне сенетіні көрсетілді, сонымен қатар сынып пен өрісте айтарлықтай айырмашылық болған жоқ.

Кілт сөздер: Скаффолдинг, жазу стратегиялары, тәсіл, EFL үйренушілер, әртүрлі мақсаттар, әдістер, тәсілдер, нақты нәтижелер.

Жарияланды:
2025-06-25
Бөлім
Педагогика