ЖАРНАМАЛЫҚ ДИСКУРСТА ГЕНДЕРДІ БІЛДІРУДІҢ СИНТАКСИСТІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Анотація
Аңдатпа. Бұл зерттеуде жарнамалық дискурста гендерді білдірудің синтаксистік ерекшеліктері қарастырылады, әсіресе, тілдік құрылымдардың дәстүрлі еркектік және әйелдік ұғымдарды қалай нығайтатынына баса назар аударылады. Әртүрлі жарнамалық материалдарды талдау көрсеткендей, ерлерге бағытталған маркетингте бұйрық райдағы сөйлемдер, эллипстік құрылымдар, қайталау, градация және декларативті авторитеттілік кеңінен қолданылады, бұл билік, тиімділік және эксклюзивтілік ұғымдарын ерекше көрсетеді. Ал әйелдерге арналған жарнамаларда көбінесе жұмсақ бұйрық рай формалары, поэтикалық қайталаулар, параллель құрылымдар және градация қолданылады, бұл сұлулыққа, талғампаздыққа және эмоционалдық әсерге басымдық береді. Зерттеу нәтижелері жарнама синтаксисінің тек сендіру қызметін ғана емес, сонымен қатар тұтынушылық мәдениеттегі гендерлік рөлдерді қалыптастыру мен нығайтуға да ықпал ететінін көрсетеді.