PROBLEM-BASED LEARNING: A STRATEGY FOR CULTIVATING COMMUNICATIVE COMPETENCE IN SENIOR FOREIGN LANGUAGE LEARNERS

  • Ғалия Есмурзаева КазУМОиМЯ

Анотація

Аннотация
Бұл мақалада жоғары сынып оқушыларының коммуникативті құзыреттілігін арттырудың тиімді стратегиясы ретінде проблемалық оқытуды (PBL) енгізу қарастырылады. Зерттеудің мақсаты – бірлескен және интерактивті оқыту орталары арқылы PBL маңызды тілдік дағдыларды дамытуға қалай көмектесетінін зерттеу. Әдістеме бөлімінде мақсатты тілде белсенді қарым-қатынас пен сыни ойлауды дамытуға арналған бірлескен оқыту, рөлдік ойындар, кейс-стадилер, симуляциялар, құрдастармен оқыту және проблемаларды шешу әрекеттерін қоса алғанда, әртүрлі PBL әдістері көрсетілген. Арнайы зерттеу нәтижелері ұсынылмағанымен, мақалада PBL әлеуетті артықшылықтары, соның ішінде студенттердің белсенділігін арттыру, тілді еркін меңгеру және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын жақсарту қарастырылады. Оқытушылар үшін салдары студенттерді нақты әлемдегі қарым-қатынасқа дайындайтын динамикалық оқу тәжірибесін жасау үшін PBL-ді тілдік оқу бағдарламаларына біріктірудің маңыздылығын көрсетеді. Сайып келгенде, бұл мақала тілді тереңірек түсінуге және оны практикалық пайдалануға ықпал ету үшін шет тілін оқытуда интерактивті оқыту әдістемелеріне ауысуды жақтайды.

Жарияланды:
2024-12-25
Бөлім
Педагогика