LISAY ПЛАТФОРМАСЫНЫҢ КӨМЕГІМЕН ТЫҢДАЛЫМ ЖӘНЕ АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫЛАРЫН ҮЙРЕТУ КЕЗІНДЕ ТІЛДІК КЕДЕРГІНІ ЕҢСЕРУ ТӘСІЛДЕРІ.

  • Samal Dyussebayeva Жетысуский университет имени Ильяса Жансугурова
  • Айдана Доскельдина Жетысуский университет имени Ильяса Жансугурова
Ключові слова: тілдік кедергілер, шет тілдерін оқыту, тыңдау, ауызша сөйлеу, LiSay платформасы, тілдерді оқытудағы технологиялар, оқыту тиімділігі.

Анотація

Шетел тiлдерiнде тыңдау мен сөйлеудi оқыту саласындағы тiлдiк кедергiлердi еңсеру қазiргi бiлiм берудегi аса маңызды аспект болып табылады. Бұл мақалада осы процестегі LiSay платформасының рөлі қаралады. LiSay ағылшын тілін үйрену контекстінде тыңдау және ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға назар аударатын деңгейлік платформа болып табылады. Біз LiSay ерекшеліктері мен функционалдылығына шолу жасаймыз, сондай-ақ студенттердің тілдік кедергілерді еңсеру жөніндегі күш-жігерлерінде осы платформаның тиімділігін көрсететін зерттеулердің нәтижелерін ұсынамыз. Бұдан басқа, біз білім беру практикасында LiSay-ді одан әрі дамыту және пайдалану перспективаларын қарастырамыз, сондай-ақ осы саладағы болашақ зерттеулердің ықтимал бағыттарын талқылаймыз. Талдауда біз оқытуды дербестендіру, бейімделу жаттығуларының рөлі және LiSay платформасында оқытудағы кері байланыс әдістеріне назар аударамыз, сондай-ақ оны пайдалана отырып, оқытудың тиімділігіне әлеуметтік-мәдени контекстің әсерін қарастырамыз. Бұдан басқа, біз LiSay-дің студенттердің коммуникативтік және мәдениетаралық дағдыларын дамытудағы рөлін жария етеміз, сондай-ақ осы инновациялық білім беру технологиясына қолжетімділік пен оны тарату мәселелерін талқылаймыз. Дамушы білім беру ортасының контекстінде бұл мақала шетел тілдерін оқытудағы қазіргі заманғы үрдістерді түсінуге үлес қосады және білім беру практикасында LiSay-ді пайдалану перспективаларын айқындайды.

Жарияланды:
2024-12-25
Бөлім
Педагогика