ПОВЫШЕНИЕ САМООЦЕНКИ У ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА
Анотація
Бұл мақала авторының назары бастауыш мектеп жасындағы балалардағы психоэмоционалды жағдайды тұрақтандыру мәселесі болып табылады. Автордың пікірінше, бұл мәселені шешудің тиімді әдістерінің бірі – бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын арттыру. Бұл зерттеудің өзектілігі үнемі өзгеріп отыратын әлем жағдайында бастауыш сынып оқушыларының психоэмоционалды фонына ерекше назар аудару өте маңызды, өйткені бұл жас тобының балалары болып жатқан өзгерістерге ерекше сезімтал және қоршаған ортаның психологиялық әсеріне де сезімтал болып табылады. Бұл зерттеудің мақсаты – бастауыш мектеп жасындағы балаларға тән психоэмоционалды ерекшеліктерді сипаттау және өзін-өзі бағалауды арттыру бойынша практикалық ұсыныстар беру. Зерттеу тақырыбы бойынша теориялық дереккөздерді талдай отырып, автор осы кезеңдегі балалардағы психологиялық даму ерекшеліктерінің қысқаша сипаттамасын береді. Мәселен, осы жастағы балалар өздерінің сезімдерін толық басқара алмауымен және басқа адамдарға қатысты эмоционалды тәжірибелердің «жұқпалы» деңгейінің жоғары болуымен сипатталатыны анықталды. Сондықтан, сабақты бастамас бұрын олардың эмоционалды жағдайын тұрақтандыру өте маңызды. Ғылыми жұмыстарды талдау негізінде автор бастауыш мектеп жасындағы балаларда жаттығу жүйесі түрінде өзін-өзі бағалауды жақсарту бойынша практикалық ұсыныстар жасады.