911.3:33 (574) Интегрированный подход как особый принцип обучения.Оқытудың ерекше қағидаты - кіріктірілген тәсіл Integrated approach as a special principle of learning
Анотація
Мақалада орыс тілін оқытудың интегративті тәсіліне қатысты мультимәдени аудиторияда сөйлеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру мәселелері қозғалады. Әлемді біртұтас, бөлшектенбеген, ғылыми білімді неғұрлым мамандандырылған, тереңдетілген деп бөлуден тұратын ғылым саралануының қарама-қайшылығы ретінде көруге мүмкіндік беретін интеграция феномені қарастырылады. Қолда бар элементтерді жаңаға айналдыру мүмкіндігінен тұратын білім беру процесіндегі интеграция процестерінің рөлі мен мәні сызылады, бұл жеке тұлғаның кәсіби құзыреттілігін неғұрлым эф-нәтижелі қалыптастыруға мүмкіндік береді. Практика орыс тілі сабақтарында мәтінмен жұмыс әдетте үзінді жүзеге асырылатынын көрсетеді, бұл лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруда теңгерімсіздікке әкеледі. Лексикалық және грамматикалық сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды көздейтін лингвистикалық құзырет сөз қызметінің экспрессивті және рецептивті түрлерін дамытудың кілті болып табылады. Авторлар көптеген білім беру нәтижесіне қол жеткізу үшін көп тілді аудиторияда орыс көркем мәтінімен жүйелі түрде кезең-кезеңмен жұмыс істеуді көздейтін көркем мәтінді ресурстық талдау технологиясын енгізу арқылы сөйлеу қызметін қалыптастырудағы үзінділерді еңсеруді ұсынады. Нәтижесінде студенттердің шынайы түсіну қабілеті дамиды, олар сыни тұрғыдан ойлай бастайды, мәтін бөліктерінің логикалық реттілігін түсінеді, контексті ескереді, оқылғандар туралы өз пікірлерін білдіреді, өз көзқарастарын негіздейді.
Негізгі сөздер: интегративті тәсіл, интеграция, пәнаралық байланыстар, кешенді оқу, сөйлеу әрекеті, тілдік құзыреттілік, коммуникативтік құзыреттілік, контекст, стильдік нормалар, логикалық жүйелілік.