ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҚ КОМПОНЕНТІ РЕТІНДЕ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ

  • Светлана Беркина ЗКУ им Утемисова
Ключові слова: Түйінді сөздер: жазу дағдылары, функционалдық сауаттылық, қазіргі білім, жаттығулар жүйесі, педагогикалық зерттеу, эксперименттің қалыптастыру кезеңі, орыс тілінде оқытатын мектеп.

Анотація

Жұмыс авторлары оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту құралы ретінде жазу дағдыларын дамыту жолдарын зерттеуді мақсат етіп қойды. Зерттеудің жаңашылдығы оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға жазу дағдыларын дамытудың әсері зерттелгенімен айқындалады. Зерттеудің өзектілігі функционалдық сауаттылықты дамыту мен қалыптастыру тек Қазақстанда ғана емес, дүниежүзінде заманауи білім берудің өзекті міндеттерінің бірі болып табылатындығына байланысты. Жазу функционалдық сауаттылықтың негізгі құрамдас бөліктерінің бірі ретінде студенттерге заманауи әлемнің үнемі өзгеріп отыратын жағдайларына сәтті бейімделуге, қоршаған қоғаммен тиімді қарым-қатынас жасауға және кәсіби қызметте өзін-өзі табысты жүзеге асыруға көмектеседі. Мақалада ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдау негізінде функционалдық сауаттылық ұғымы баяндалып, сонымен қатар No44 атындағы мектеп-гимназиясының базасында өтетін педагогикалық эксперименттің нәтижелері берілген. Д.Қонаева, Орал (Қазақстан) 9-сыныпта «Орыс тілі мен әдебиеті» пәнінен. Авторлар тапсырмалардың кейс зерттеуін ұсынды; Зерттеу болжамы бойынша, олар мектеп оқушыларының жазу дағдыларын дамыту арқылы функционалдық сауаттылығын арттыруы керек.

Опубліковано
2023-12-25
Бөлім
Филология