THE METHODOLOGY OF USING INTERNET MEMES IN RUSSIAN LANGUAGE LESSONS

  • Вероника Суворова ЗКУ имени Махамбета Утемисова
  • Карлыга Утегенова ЗКУ имени Махамбета Утемисова
Ключові слова: Интернет-мем, клиптік ойлау, оқытудың геймификациясы, оқушылар, эксперимент, оқыту әдістемесі

Анотація

Зерттеудің өзектілігі қазіргі заманғы шындықтағы ақпарат ағынының көлемінің ұлғаюымен байланысты, бұл білім беру процесіне жаңа әдістерді енгізуді білдіреді. 21 ғасыр жасөспірімдерінің қисынсыздығымен, бөлшектенуімен, келіп түсетін ақпаратты визуализациялауымен ерекшеленетін клип тәрізді ойлауы шындықты бейімдеуді талап етеді: көрсету форматын өзгерту және оқыту кезінде жарқын, айқын бейнелерді пайдалану. Студенттер алатын оқу материалын жетілдіру және түсіндіру қажеттілігі тіл пәндерін оқыту кезінде пәндік білімді меңгерудің және бекітудің көмекші құралы ретінде сабаққа интернет-мемді қосуға мүмкіндік береді. Бұл мақалада интернет мемді пайдаланудың әдістемелік аспектілері қарастырылады. Осы зерттеу шеңберінде педагогикалық эксперимент жүргізілді, ол ұсынылған әдістемені қолданудың орындылығын дәлелдейді. Авторлар Интернет мемін пайдалану арқылы сабақтарда оқу ақпаратын игеру деңгейінің жоғарылауы, демек, білім сапасының жоғарылауы туралы қорытындыға келеді. Зерттеу пән мұғалімдеріне мақалада сипатталған әдістерді қолдануға және оқыту сапасын арттыруға мүмкіндік береді.

Біографія автора

Карлыга Утегенова, ЗКУ имени Махамбета Утемисова

Кандидат педагогических наук, доцент Западно-Казахстанского университета им. М.Утемисова, Уральск, Казахстан

Опубліковано
2024-03-25
Бөлім
Педагогика