ФИЛОЛОГИЯ СТУДЕНТТЕРІНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДА ТОПТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Анотація
Мақала филологиялық бейіндегі студенттерге "шет тілі" пәнін оқытуда топтық технологияларды қолдану мәселесіне арналған. Мақалада ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін топтық жұмыс әдістерінің пайда болу тарихына қысқаша шолу жасалады. Топтық жұмыс тұжырымдамасына ерекше назар аударылады, әртүрлі ғалымдар ұсынған анықтамалар келтірілген. Автор топтық технологиялардың артықшылықтары мен кемшіліктеріне тоқталып, оқытушының топтық оқытуды ұйымдастырудағы рөлін талдайды. Топтық жұмысты жүргізу кезеңдері бөлек жарияланады. Дайындық кезеңінің маңыздылығына ерекше назар аударылады, оған бүкіл тапсырманың сәтті орындалуы және студенттердің ынтасын сақтау байланысты. Мақалада филология студенттерінің шет тілін оқытуда топтық технологияларды қолдану мысалы келтірілген, әдістерді қолданудың оң және теріс нәтижелері туралы қорытынды жасалады.