ФИЛОЛОГИЯ СТУДЕНТТЕРІНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДА ТОПТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ

  • Игорь Фролов ЗКУ им. М.Утемисова
  • Ерсаиновна Махамбет Өтемісов атындағы БҚУ
Ключові слова: коммуникация, топтық технологиялар, шет тілін оқыту, коммуникативтік құзыреттілік, тілдік білім, сыни тұрғыдан ойлау, ынтымақтастықта оқыту, командада жұмыс істеу

Анотація

Мақала филологиялық бейіндегі студенттерге "шет тілі" пәнін оқытуда топтық технологияларды қолдану мәселесіне арналған. Мақалада ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін топтық жұмыс әдістерінің пайда болу тарихына қысқаша шолу жасалады. Топтық жұмыс тұжырымдамасына ерекше назар аударылады, әртүрлі ғалымдар ұсынған анықтамалар келтірілген. Автор топтық технологиялардың артықшылықтары мен кемшіліктеріне тоқталып, оқытушының топтық оқытуды ұйымдастырудағы рөлін талдайды. Топтық жұмысты жүргізу кезеңдері бөлек жарияланады. Дайындық кезеңінің маңыздылығына ерекше назар аударылады, оған бүкіл тапсырманың сәтті орындалуы және студенттердің ынтасын сақтау байланысты. Мақалада филология студенттерінің шет тілін оқытуда топтық технологияларды қолдану мысалы келтірілген, әдістерді қолданудың оң және теріс нәтижелері туралы қорытынды жасалады.

Біографія автора

Ерсаиновна, Махамбет Өтемісов атындағы БҚУ

«Шетел тілдері мен әдебиеті мұғалімдерін дайындау» ББ, педагогика ғылымдарының магистрі, аға оқытушы

Опубліковано
2024-06-25
Бөлім
Педагогика