ЖАРНАМАЛЫҚ МӘТІНДЕРДЕГІ ОБЪЕКТИВТІ ЖӘНЕ СУБЪЕКТИВТІ МОДАЛЬДІЛІК

  • Розалия Ситалиева Западно-Казахстанский университет имени Махамбета Утемисова
  • Ольга Толстова Самара мемлекеттік аграрлық университеті
Ключові слова: Кілт сөздер: модальділік, объективті, субъективті модальділік, сөйлеу, тіл.

Анотація

Аңдатпа. Мақалада жарнамалық мәтіндердегі объективті және субъективті модальділік ұғымдары қарастырылады, модальділіктің бұл түрлері тұтынушылардың қабылдауы мен қатысуына қалай әсер ететіндігі көрсетілген. Объективті модальділік тексерілетін нақты мәлімдемелермен сипатталады. Керісінше, субъективті модальділік әлеуетті аудиториямен байланыс орнату үшін эмоционалды тартымдылыққа, жеке тәжірибеге және сенімділікке сүйенеді. Мақалада тиімді жарнама көбінесе максималды нәтижеге жету үшін екі әдісті де біріктіретіні атап көрсетілген. Объективті фактілерді субъективті сезімдермен үйлестіре отырып, жарнама берушілер сатып алушылардың қажеттіліктерінің ұтымды және эмоционалды аспектілерін ескеруі мүмкін. Талдау жарнамалық хабарламаларды жақсарту үшін осы әдістердің стратегиялық қолданылуын көрсететін танымал брендтердің жарнамалық мәтіндерінің мысалдарын қамтиды. Объективті және субъективті факторларды түсіну әр түрлі аудиториямен резонанс тудыратын тартымды жарнама жасау үшін өте маңызды.

 

Біографія автора

Ольга Толстова, Самара мемлекеттік аграрлық университеті

Педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент

Жарияланды:
2024-09-25
Бөлім
Филология

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають