ЭКОЛОГИЯДАҒЫ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ МАРКЕТИНГІ: ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БРЕНДИНГТІ ҚАЛАЙ ӨЗГЕРТЕДІ
Анотація
Мақалада экологиядағы жасанды интеллект (ЖИ) көмегімен маркетинг мәселелері, яғни экологиялық брендингті өзгертетін ЖИ технологиясы қарастырылады. Экологиялық таза өнімдерді, сондай-ақ тұтынушылардың экологиялық стандарттарға бейілділігін ұсынатын брендтік өнімдерді шығаратын кәсіпорынның тұрақты даму қажеттілігі туралы талдау және зерттеулер жүргізіледі. Бұл нарықта бәсекеге қабілетті болуға ұмтылатын бизнес үшін жаңа қиындықтар мен мүмкіндіктер туғызады. Осы үміттерді қанағаттандыруға ұмтылатын кәсіпорындар экологиялық брендтерді әзірлеуге және өз қызметіне "жасыл" стратегияларды енгізуге мәжбүр. Сондықтан ЖИ технологияларын дамыту тиімді экологиялық маркетингтік стратегия құруға ұмтылатын кәсіпорындар үшін жаңа көкжиектер ашады. Бұл экологиялық таза өнімдерді өндіруге ғана емес, сонымен қатар тұтынушылармен өзара әрекеттесуді жақсарта отырып, оларды тиімді түрде ілгерілетуге мүмкіндік береді.