АРХЕОЛОГИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР МЫСАЛЫНДА МЕКТЕП БАҒДАРЛАМАСЫНДАҒЫ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІН ӨЗГЕРТУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
Анотація
Мақалада Қазақстан Республикасындағы мектеп сабақтарында археология призмасы арқылы пән тарихын белсенді зерттеудің педагогикалық әлеуетін ашу мүмкіндігі қарастырылған. Мектептегі білім беруде археологиялық материалды пайдаланудың әдістемелік аспектілерімен таныстыру. Мақалада педагогика мен археологияның жаңа бағыттары, оларды мектеп процесінде пайдалану мәселелері қарастырылған. Қазіргі мектеп тарихының оқу бағдарламасы оқыту әдістерін өзгертуге және жаңа білім көздерін біріктіруге байланысты жаңа міндеттер мен мүмкіндіктерге тап болады. Осы перспективалы бағыттардың бірі археологиялық материалдарды пайдалану болып табылады. Археология өткенді нақты, заттай дәлелдейтін ғылым ретінде мектеп тарихы курсын айтарлықтай байытып, оны оқушылар үшін көрнекі және қызықты ете алады. Археологиялық материалдарды оқу үрдісіне енгізу оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, талдау қабілеттерін дамытуға және ой-өрісін кеңейтуге ықпал етеді. Бұл мақаланың құндылығы мақаланың тақырыбы бойынша мұғалімдердің сауалнамалық сауалнамасынан алынған мәліметтерді қамтуында. Сауалнама мұғалімдердің археологиялық материалдарды пайдалана отырып тарих сабағын өткізу әдістемесіне қанағаттану дәрежесін анықтауға, сонымен қатар тарих сабағына дайындық кезінде педагогикалық тәжірибе алмасуға арналған.