ДАЛТОН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТІНДЕ

  • гульнар жумадилова университет
Ключові слова: қызмет; таным; метакогнитация; оқу-танымдық іс-әрекет; қызметтік тәсіл; топтық жұмыс; Далтон-технология; Далтон-жоспар; бригадалық-зертханалық әдіс; педагогикалық технология; орыс тілін оқыту; оқу жобасы; сөйлеудің функционалдық стильдері; ғылыми стиль; рецензия.

Анотація

Заманауи білім беру жүйесіндегі өзгерістер оқушының жеке басына, оқу процесін ұйымдастырудың жаңа формаларын іздеуді талап етеді. Бұл мақалада топтық жұмыс түрінде түрлі-түсті Далтон технологияны қолданатын студенттердің оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру мүмкіндіктері қарастырылады. Жоғарғы оқу орынның оқу процесінің ерекшеліктеріне сәйкес келетін ғылыми әдебиеттердегі қызмет тұжырымдамасы беріледі. Далтон технологиясы оқушылардың топтық оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыруға негізделген инновациялық оқу жоспары енгізіліп жатқан мектептегі оқушылардың педагогикалық практикасына дейін пропедевтика ретінде қарастырылады. «Білім» бағыты бойынша студенттерге орыс тілін оқыту кезінде түрлі-түсті Далтон технологияны қолданатын сабақтардың мысалдары келтірілген. «Функционалды стильдер мен сөйлеу түрлері» тақырыбын зерттеу материалы бойынша жоғарғы оқу орын аудиториясындағы орыс тіліндегі сабақтардағы топтық жұмыс түрлері қарастырылған. Университетте студенттердің топтық оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру болашақ педагог-филологтың кәсіби-педагогикалық даярлығын жоғарылатудың факторы ретінде қарастырылады.  Жоғарғы оқу орынның оқу процесінің ерекшеліктеріне сәйкес келетін ғылыми әдебиеттердегі қызмет тұжырымдамасы беріледі.

Опубліковано
2023-03-25
Бөлім
Педагогика