МАҒЫНАЛЫҚ ОҚУДЫҢ ЖӘНЕ БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МӘТІНІМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУДІҢ БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕЛЕРІНІҢ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ РЕСМИ ЖӘНЕ БЕЙРЕСМИ БІЛІМ БЕРУДІ БІРІКТІРУДІҢ ТИІМДІ ФОРМАЛАРЫН ІЗДЕУ

  • Дмитрий Смирнов ФГБНУ "Институт стратегии развития образования РАО"
  • Галина Русских "педагогикалық өнер"баспа БАҚ редакциясы.
Ключові слова: бейресми білім, формальды білім, білім беру практикасы, білім беру мазмұны, мәдениет, орыс тілі, мағыналық оқу, бастауыш мектеп, оқу қызметі, сабақтан тыс іс-әрекет, функционалдық сауаттылық, сауаттылық, құзыреттілік, құзыреттілік, мұғалім-зерттеуші.

Анотація

Ресей Федерациясының қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени білім беру ортасын тұлғаның функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, семантикалық оқу мәдениеті және жас ұрпақтың мәтінімен жұмыс істеу негізі ретінде талдау ұсынылған. Авторлар баланың жеке басының дамуындағы жетістік, оны оқыту мен тәрбиелеудің нәтижелері дидактикалық, әдістемелік, технологиялық (ақпараттық) және бағдарламалық жаңалықтармен ғана емес, сонымен бірге білім алушылардың мектептегі оқу немесе басқа іс-шаралар процесінде алған тәжірибесімен де байланысты екендігіне назар аударады. Негізгі білім беру бағдарламасының мазмұнын игеруде қалыптасатын кіші оқушының функционалдық сауаттылығының негізгі түрлері сипатталған. Киров облысы Слободск ауданының зерттеуші-мұғалімдерінің уақытша шығармашылық ұжымының оқушыларға сабақ және сабақтан тыс іс-шаралар процесінде, қосымша білім беру сабақтарында семантикалық оқу әдістерін оқытудың дидактикалық материалдарын әзірлеу жөніндегі қызметі сипатталды. Білім алушылардың мәтіндік құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту бойынша зерттеуші-мұғалімдердің уақытша шығармашылық ұжымына қатысушылардың теориялық және әдістемелік дайындығының негізгі аспектілері ашылды.

Опубліковано
2022-03-25
Бөлім
Педагогика