ӘЛЕУМЕТТІК МОДАЛЬДІЛІК АРҚЫЛЫ СЕНДІРУ: ЖАРНАМАДАҒЫ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАР
Анотація
Аңдатпа. Бұл мақалада жарнамадағы әлеуметтік модальділіктің рөлі зерттеліп, брендтердің тілдік стратегияларды қалай қолданатыны талданады. Бұл стратегиялар тиесілілік сезімін қалыптастыру, әлеуметтік нормаларды нығайту және тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ету мақсатында пайдаланылады. Зерттеу барысында әлеуметтік модальділікті білдірудің негізгі құралдары қарастырылады, соның ішінде модальді етістіктер, жалпыламалар мен әлеуметтік дәлелдер, инклюзивті тіл, моральдық және этикалық үндеулер, әлеуметтік стереотиптер, әлеуметтік қысым және қамқорлық білдіру тәсілдері. Әртүрлі жарнамаларды талдау арқылы мақалада осы әдістердің жарнамалық хабарламаларды неғұрлым сенімді және тартымды ететіні, тұтынушылардың қабылдауын қалыптастырып, сатып алуға ынталандыратыны көрсетіледі.