СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДА ЖОБАЛЫҚ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУ ӘДІСТЕМЕСІ
Ключові слова:
студент; өзіндік оқыту; жоба; жобалау әдісі; модельдеу; моножоба; пәнаралық жоба; практикалық жоба.
Анотація
Жоғары білім беру процесінде өзіндік білім алуды ұтымды ұйымдастыру студенттердің қызметін тиімді ұйымдастыруға қызмет етеді. Кредиттік-модульдік жүйе бойынша студенттердің өзіндік оқытуына аудиториялық сағаттарға қарағанда көбірек сағат бөлінеді, бұл өзіндік қызметті ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасты талап етеді. Осы тұрғыдан алғанда, мақалада жобалау әдісі және оны студенттердің өзіндік білім алуын ұйымдастыруда пайдалану жолдары, іске асыру кезеңдері, артықшылықтары мен кемшіліктері туралы ақпарат берілген.