ОЛИМПИАДАЛЫҚ БІЛІМНІҢ ТӘРБИЕЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫ

  • Саягул Бахтиярова ЗКАТУ им. Жангир хана
Ключові слова: олимпиада; олимпизм; спорт; мәдениет; тәрбие; олимпиадалық білім; олимпиадалық қозғалыс; дене шынықтыру және спорт; мамандар.

Анотація

Бұл мақалада олимпиадалық білімнің тәрбиелік мәні спорт, мәдениет және білімнің өзара байланысы мен өзара әрекеттесу құралы ретінде қарастырылады. Олимпиадалық білім, әрине, адамның спорттық-гуманистік мәдениетін және оның олимпиадалық түрін тәрбиелеуде маңызды рөл атқарады. Бүгінгі таңда балалар мен оқушы жастардың білім беру және тәрбиелеу жүйесінің өзекті мәселелері нақты айқындалды. Олимпиадалық білім беру шеңберіндегі педагогикалық іс-әрекеттің мақсаты балалар мен жастарда спортпен және дене тәрбиесімен байланысты кез-келген білімді, қызығушылықты, дағдыларды қалыптастыру емес, оны спорттағы жоғары жетістіктерге, тиісті дене шынықтыруға бағыттайтын, сонымен бірге спорт пен дене тәрбиесінің гуманистік әлеуетін дұрыс бағалауға және толық пайдалануға, сондай-ақ оларды адамгершілікке жатпайтын қолданудан аулақ болуға мүмкіндік береді. Мақаланың басты мақсаты- жастарды олимпиадалық тәрбиелеуде олимпизмнің мұраттары мен құндылықтарымен танысу арқылы олимпиадалық мәдениетін қалыптастыру және арттыру. Сонымен қатар мақалада М.Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университетінде  олимпизм идеяларын жүзеге асыру тәжірибесі ұсынылған.

Опубліковано
2022-03-25
Бөлім
Педагогика