ФИЗИКА БОЙЫНША МЕКТЕП ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫН ТАЛДАУ

  • Сауле Ашикпаева ЗКУ
  • Алман Кушеккалиев
Ключові слова: физика оқулығы; мазмұны; міндеттері; материалы; талдау; математикалық аппарат; рубрика; қателіктер; сәйкессіздік; жауаптың шындығы

Анотація

Бұл мақалада оқу процесінде физика оқулықтарының қазіргі мазмұны ойнайтын маңызды рөл көрсетілген. Білім берудің негізгі құралы оқулық болып қала береді және оқытудың тиімділігі мен жетістігі негізінен осы оқулық мазмұнының сапасымен анықталады. Осы оқулықтарда ұсынылған әртүрлі міндеттер талданды, олардың оқушылардың білімін қалыптастырудағы рөлі анықталды. Оқу бағдарламаларының мазмұнындағы өзгерістер ғылым мен техниканың даму динамикасымен, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік-мәдени қажеттіліктерімен ұштасады. Соңғы онжылдықтарда Қазақстан Республикасында оқу материалдарының мазмұнын ғана емес, сонымен қатар оқулықтардың құрылымы мен ресімделуін қамтитын білім беру жүйесінде түбегейлі өзгерістер болды. Бұл өзгерістердің жалпы бағыты қазіргі білім беру талаптарына сәйкестікке бағытталған. Ағымдағы физика оқулықтары оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға және пәнге қызығушылықты дамытуға ықпал ететін көп деңгейлі тапсырмаларды, эксперименттік және шығармашылық тапсырмаларды ұсынады. Жағдайды терең талдауға, сондай-ақ физикалық құбылыстарды, процестерді және ғылымда қолданылатын шамалардың физикалық мағынасын түсінуді кеңейтуге ықпал ететін тапсырмалардағы қателіктерге назар аударылды.

Опубліковано
2024-03-25
Бөлім
Педагогика

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають